Garantie en klachten


Garantie

Onze producten worden met de grootste zorg gemaakt en verzonden. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek hierover melding bij ons te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Omdat elk product uniek is, hebben wij geen grote voorraad aan materialen. Bij reparatie of vervanging kan het zijn dat wij niet meer dezelfde materialen op voorraad hebben. Wij proberen dan, in overleg met jou, te kijken naar mogelijkheden het product te repareren/vervangen gelijk aan het kapotte item.  

 

In de volgende gevallen vervalt het recht op garantie:

  • Natuurlijke slijtage;
  • Vlekken veroorzaakt door parfum;
  • Beschadiging van kralen door contact met (regen)water;
  • Onderdelen die afgeven na contact met (regen) water;
  • Klachten die ontstaan zijn door verkeerd gebruik van de onderdelen en/of items. 

 

Kijk ook eens op de pagina Tips om je sieraden mooi te houden. Zo kun je het langst genieten van de items. 

 

Klachten

Wij streven naar tevreden klanten. Mocht je onverhoopt een klacht hebben, stuur dan een mail naar info@mysweetrebel.nl. Wij zullen dan in overleg met jou op zoek gaan naar een passende oplossing.